@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

onverwachte schoonheid #1

with 3 comments

Een drukke dag, met een snelle lunch achter de computer. Het was een prachtige dag, dat had ik al gezien toen ik naar buiten keek vanaf mijn werkplek. Even snel naar buiten, drie minuutjes in de zon. Suf van de hele dag achter de computer zitten keek ik in het water. Eerst zag ik het niet, maar toen opeens zag ik het. Een perfecte weerspiegeling van de bomen in het water. Elk takje, elk detail, alles zag ik. Voor een paar seconden dacht ik niet aan mijn werk en was ik alles vergeten. Het enige wat ik zag was die onverwachte schoonheid.

Written by judithellen

17 maart 2010 bij 21:36

Geplaatst in onverwachte schoonheid

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Romantisch en idyllisch Juud! Mooi!

    Eliza

    18 maart 2010 at 19:18

  2. […] ook onverwachte schoonheid maart […]

  3. […] lees ook: onverwachte schoonheid #2 onverwachte schoonheid #1 […]


Geef een reactie

