@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

vrijheid in mijn hoofd

leave a comment »

Een groot voordeel van wonen in Den Haag = wonen vlak bij het strand.  Zo lang ik mij kan herinneren ben ik in de zomer op het strand te vinden. Voor veel toeristen en niet hagen-aars en -ezen zijn de stranden die via de vogelwijk en andere woonwijken te bereiken zijn onbekend. Mijn favoriet, het Zuiderstrand bij de Kwartel. Binnen tien minuten kan ik er zijn. Even weg van alles. Uitkijken over de zee, Luisteren naar de meeuwen.
Nergens aan denken.
Het gevoel van vrijheid. Een leeg hoofd.
Vrijheid in mijn hoofd.

Written by judithellen

9 augustus 2010 bij 20:11

Geplaatst in 't leven, favoriet

Geef een reactie

