@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

pardon?

with one comment

Ik fiets door de stad, gewoon op de weg
ik zie drie voetgangers bijna oversteken
ik bel en minder vaart
ze stoppen
ik passeer
een van de drie beukt tegen mij aan
geen zin in gezeik fiets ik door
‘ je bent toch zo bijdehand’ zegt de grote brede man
‘ kom hier dan krijg je een paar klappen’

Gravenstraat, Den Haag

Written by judithellen

10 augustus 2010 bij 20:13

Geplaatst in 't leven, communicatie

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jezus, het is écht niet normaal meer tegenwoordig he :O

    Sharr2403

    10 augustus 2010 at 20:15


Geef een reactie

