@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

ga offline!

leave a comment »

Net als vele ben ik veel ‘online’. Via facebook ben ik met oude vrienden in contact gekomen, ik vergaar informatie en blijf via Twitter op de hoogte van wat er allemaal binnen mijn werkveld gebeurt en ik laat mij inspireren door blogs. Internet betekent voor mij het delen van informatie en andere inspireren. Dit is een heel mooi iets. Kennis is tegenwoordig voor iedereen toegankelijk.

Ik heb op internet mooie initiatieven zien ontstaan en heb veel goede contacten opgedaan. Maar een mens is en blijft een sociaal dier. Zou het niet leuk zijn als er binnen Den Haag een fysieke plek is waar dit ook allemaal kan. Een aantal mensen hebben dit idee tot uitvoer gebracht: Stichting Offline070 is een idee van Karin Ramaker,  Marco Raaphorst en partners. Op dit moment zijn ze op zoek naar een mooie inspirerende locatie voor o.a. zakelijke ontmoetingen, projectbesprekingen, lezingen en netwerkborrels.

Inmiddels hebben al meer dan 50 mensen zich aangemeld. Ben jij ook werkzaam binnen de creatief, cultureel en maatschappelijk branche? Zou je hier ook graag willen werken, ontmoeten en/of organiseren?
Meld je aan bij Offline 070!

Written by judithellen

18 augustus 2010 bij 19:38

Geplaatst in communicatie, favoriet

Tagged with , ,

Geef een reactie

