@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

watch head

leave a comment »

Gezien deze week in adformatie foto’s van de fantastische beeldcampagne van het Franse horlogemerk Louis Pion door Publicis Activ, Paris.

 

Er is met veel lof over deze posters geschreven en ik kan niet anders dan het er mee eens zijn. Waarschijnlijk vroegen de makers zich af, hoe kunnen we nu zorgen dat de horloges, dat wat we willen verkopen opvalt. Vaak gaan advertenties van horloges niet verder dat aan de pols van een mooie vrouw of stoere man gedragen te worden. De campagne van Louis Pion zegt meer, straalt meer uit en laat meer zien. Knap gedaan!
Bekijk ze allemaal op ibelieveinadv.com

Written by judithellen

3 oktober 2010 bij 15:16

Geplaatst in communicatie

Tagged with ,

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: