@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

die klote ziekte

with one comment

Het is oktober. Oktober betekent altijd veel aandacht voor pinkribbon Deze organisatie zet zich in voor borstkanker, een erg belangrijk en goed initiatief natuurlijk. Helaas heb ik, net als bijna iedereen, hier in mijn directe omgeving al  mee te maken gehad. Ik vind het erg moeilijk. Je ziet mensen kapot gaan. Hoop dat het over gaat. Maar helaas ook zo vaak dat het weer terugkomt. Zoals nu weer. Twee keer borstkanker in tien jaar. En nu. Een verdacht plekje op de onderrug. Een foutje op de foto is uitgesloten, nu het ook op de MRI-scan zichtbaar is. Een botscan moet gemaakt worden. En dan is het wachten. Wachten op het nieuws, waarvan ik zo bang ben dat het slecht nieuws wordt.
Klote ziekte!Klote ziekte!Klote ziekte!Klote ziekte!Klote ziekte!Klote ziekte!

Written by judithellen

21 oktober 2010 bij 10:25

Geplaatst in 't leven, pech

Tagged with ,

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] week schreef ik in mijn blog over iemand in mijn naaste omgeving die slecht nieuws gekregen had. Waarschijnlijk uitzaaiingen. De […]


Geef een reactie

