@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

bloggen: de zoektocht

with 2 comments

Gister ben ik begonnen aan de vervolgcursus creatief webloggen op de volksuniversiteit.
Waar ik vooral tegenaan loop is het bloggen over werk vs het bloggen over privé.  Wanneer ik mijn blog wil gebruiken voor werk, moet ik dan ook wel bloggen over privézaken? Wanneer word ik te persoonlijk?
Het is een zoektocht. Doen waar IK mij prettig bij voel. DAT is eigenlijk de boodschap die docent Karin mij mee heeft gegeven. Het is niet erg als lezers ook de andere kant van jou zien, je persoonlijke kant.  Dat maakt mij juist uniek.  Ik ben niet alleen werk, mijn visie op zaken, mijn manier van dingen aanpakken horen bij mij, zijn mij = @judithellen
Een keuze maken tussen bloggen over werk en bloggen over privé wil ik dan ook niet maken. Ik ben het allemaal.

Written by judithellen

19 november 2010 bij 18:30

Geplaatst in blogcursus

Tagged with , ,

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. ja, dat werkt voor sommige mensen, zoals ik ook, beter. en is niet minder goed of beter. het is gewoon een totaalplaatje dat je tentoonspreidt. ik denk zelfs dat het voordelen geeft in plaats van nadelen!

    karin r.

    19 november 2010 at 18:50

  2. […] Ik heb deze collage gemaakt nav de cursus creatief webloggen. Wie ben ik en waar wil ik over bloggen was het uitgangspunt.  Zie ook bloggen, de zoektocht […]

    collage « @judithellen

    25 november 2010 at 17:04


Geef een reactie

