@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

Bloggen, Yes I can!

with 2 comments

Donderdag was helaas de laatste sessie van de vervolgcursus creatief webloggen. Helaas? Ja! want ik vind het erg jammer dat het voorbij is. Ik heb nieuwe mensen ontmoet en via via ook weer andere inspirators gevonden. Door de cursus heb ik een beter beeld over wat ik met mijn blog wil! Genoeg inspiratie en ideeën om de komende tijd mee aan de slag te gaan.

Bloggen. Het is een belangrijk onderdeel van mijzelf geworden. Het is een uitlaatklep, ik vind het heerlijk om te schrijven. En dat schrijven doe ik voor een groot deel voor mijzelf. Maar wat is het leuk als een stuk wordt opgepikt en je daar veel reacties op krijgt. Twee weken terug schreef ik een stukje naar aanleiding van een bezoek aan de voetbalwedstrijd Ado- Nac. ‘Dit hoort op hofstijl’ schreef docent Karin R op Twitter. En zo het geschiedde. Een van de oprichters van Hofstijl moedigde mij afgelopen zondag aan weer een stukje over Ado te schrijven.

Paar rake regels is genoeg. Sport, continuiteit . Heb zelf geen verstand van maar ADO hoort op Hofstijl. Kun jij?

Mijn tweede voetbalverslag. Heb jij verstand van voetbal dan? Vroeg mijn vriend laatst. Ach, verstand…wat is verstand? Ik ken de regels van het spel, houd van Den Haag en mijn liefde voor Ado is ontluikende. Is dat niet genoeg?

Dus, zondag weer een nieuw verslag van Ado op hofstijl.nl

Written by judithellen

4 december 2010 bij 01:40

Geplaatst in blogcursus

Tagged with , , , ,

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Erg leuk om je stukjes ook hier te lezen. Hofstijl is ontzettend blij met je ADO-bijdragen op Hofstijl.
    En bloggen gaat net als voetbal, Alles Door Oefening.

    Maurits Burgers

    4 december 2010 at 18:10

  2. […] in november doe ik de vervolgcursus creatief webloggen. Bloggen yes I can! […]

    mijn 2010 « @judithellen

    1 januari 2011 at 18:53


Geef een reactie

