@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

mijn telefoon

with one comment

Twee jaar lang heb ik een telefoon gehad waar in niet bij mee was. De sony ericsson xperia x1 beloofde heel wat, maar vertoonde na een week al scheurtjes in de behuizing. Maar niet alleen de buitenkant was slecht. Batterij die zonder waarschuwing opeens leeg was en constant liep de telefoon vast, al bij het versturen van een sms of het plegen van een belletje. Ja..ik heb een windows phone grapte ik, die lopen nu eenmaal vast!

Ik keek al lang uit naar 19 november, contractverlenging en een nieuwe telefoon. Maar het mocht niet zo zijn, een paar dagen daarvoor had T-Mobile besloten dat je niet vier, maar drie maanden van te voren je contract mag verlengen. Het werd dus 19 december.

Donderdag was het eindelijk zover. Een beetje zenuwachtig ging ik naar de Phonehouse voor de Galaxy S, een Android telefoon. Een beetje zenuwachtig omdat ik verwachtte dat er wel iets zou zijn waardoor ik toch geen nieuwe telefoon kon krijgen. Nu ligt hij hier glimmend voor me, wat een prachtding! Alles doet het en het gaat ook nog eens heel soepel. Voor die oude rot telefoon kreeg ik ook nog eens bijna € 60,- terug!

Written by judithellen

25 december 2010 bij 14:57

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] ik kan eindelijk mijn abonnement verlengen en een nieuwe telefoon uitzoeken. Geen problemen meer met de Samsung Galaxy S. […]

    mijn 2010 « @judithellen

    1 januari 2011 at 18:53


Geef een reactie

