@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

meneer zwartjes

with one comment

Mag ik u voorstellen aan mijn nieuwe huisgenoot: meneer zwartjes (beer).
Drie jaar oud, een enorm luide stem en pikzwart. Na twee maanden in een veel te klein kooitje te hebben gezeten was het wel wennen thuis. Nieuwe geluiden, nieuwe mensen en vooral wat een ruimte! Omdat hij nog erg onzeker is komt hij elke keer bevestiging vragen, vinden jullie mij nog wel lief, mag ik op schoot, doe ik het wel goed?

Een nieuwe kat is als een nieuwe relatie. Je moet elkaar leren kennen en vooral leren vertrouwen. Dat gaat niet zomaar, daar is tijd voor nodig, vooral bij katjes uit het asiel gaat het vaak niet vanzelf. Met ons gaat het goed komen, vannacht heeft hij al voor het eerst bij mij geslapen.

Trouwens deze foto is gemaakt met mijn Samsung Galaxy S via de applicatie CameraFun. Beer lekker op de bank.

meneer zwartjes (beer)

Written by judithellen

31 december 2010 bij 16:19

Geplaatst in 't leven, Poes

Tagged with , ,

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Goed voor die meneer Zwartjes, hij heeft een nieuwe blikopener!
    Gefeliciteerd meneer!!
    Ik haalde een jaar geleden Milla uit het asiel, die wilde niet geaaid worden, niets! Ze krabde je helemaal open als je alleen al naar haar keek. En nu is het een knuffeldoos. En krabben doet ze niet meer.
    ’t heeft even tijd nodig en geduld. En heel veel blikjes.
    Fijne jaarwisseling!

    -JC-

    31 december 2010 at 16:22


Geef een reactie

