@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

het doel voor 2011!

with 2 comments

Ik schreef eerder dat ik niet aan goede voornemens doe, zo doorgaan als afgelopen jaar was mijn enige voornemen. Maar ik ben van mening veranderd.

Vorig jaar ben ik begonnen met hardlopen met als doel de City Pier City Loop in 2011. Uiteindelijk verslofte het toch snel. Sinds april 2010 heb ik niet meer hard gelopen. Een tweet van vorige week inspireerde mij weer:

@1espresso Heide Goris

Welke ZP loopt ook mee? 13 maart, 10km, CPCloop. Hardlopers @birgittwit @Eolam en ikzelf dagen u uit om aan te sluiten!

Ik reageerde met de volgende tweet:

@1espresso @birgittwit @Eolam ik wil meelopen!! maar zal wel uitdagen worden, maar dat is goed! Heb ik nodig anders kom ik niet van de bank.

Een nieuw doel voor 2011, toch de City Pier City Loop rennen. Niet zoals ik eerst had besloten de 10k, maar de 5k. Doelen moet je soms bijstellen, maar dat hoeft niet te betekenen dat het helemaal niet doorgaat.
Ik ben gister begonnen. En oohh..wat heb ik een spierpijn. Maar het geeft me ook een erg goed gevoel omdat ik de afspraak met mijzelf ben nagekomen en een doel heb, een uitdaging!
Gister heb ik 1,5 kilometer gerend en morgen ga ik voor de 2 kilometer. Op mijn telefoon heb ik een mooie applicatie die precies laat zien hoeveel ik gelopen heb, hoe snel en hoeveel calorieën ik heb verbrand. En dan vanaf nu drie dagen in de week, op 13 maart is de cpc!
De app die ik gebruik is Cardio Trainer (beta) een ander die aan te raden is Runkeeper. Als je een Android telefoon hebt gratis in de appstore!

Written by judithellen

11 januari 2011 bij 18:52

Geplaatst in 't leven

Tagged with , , , ,

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. jij liever dan ik! ga me een beetje het leplazerus lopen te lopen!😉

    succes iig!

    karin r.

    18 januari 2011 at 10:37

  2. Dank! Het wordt ook wel een uitdaging, hele afdeling marketing van Lucent gaat nu ook rennen,

    judith

    18 januari 2011 at 10:55


Geef een reactie

