@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

de affiche galerij

with 2 comments

Affiche Galerij:STRIKER, Anthon Beeke

Verscholen in de Haagse tramtunnel ligt de affiche galerij. Omdat ik bijna alles op de fiets doe, was mij dit, sinds een paar weken terug, niet eerder opgevallen. Ik zag daar een mooie collectie Italiaanse posters uit de periode 1895 – 1935. Omdat ik haast had besloot ik op een later tijdstip terug te komen. Vandaag was ik er weer, maar nu was er een andere tentoonstelling te zien: STRIKER. Een reeks affiches van een van Nederlands meest bekende grafisch ontwerpers  Anthon Beeke.  Zeker een bezoekje waard!

De Affiche Galerij
Tramtunnel, te bereiken via ingang Spui. (bij het stadhuis)

Written by judithellen

18 januari 2011 bij 23:22

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hallo Judith,

    Zo af en toe google ik “De Affiche Galerij” om te bekijken hoe we het digitaal doen. Ik ben Wendy Louw en ik mag de programmering van De Affiche Galerij doen. Je begrijpt, een heerlijke baan. Wat leuk om jouw bericht te zien! Dank je wel! Als je het leuk vind om op de hoogte te blijven van onze tentoonstellingen en misschien zelfs eens een keertje een opening bij te wonen, mail me dan een keertje.

    alle goeds,
    Wendy

    Wendy

    1 februari 2011 at 15:43

    • Wat een leuk bericht. Dank je wel! En wat een baan inderdaad🙂
      Het lijkt me erg leuk om op de hoogte te blijven en een opening bij te wonen! Ik stuur je vandaag even een mail met mijn gegevens.

      judith

      2 februari 2011 at 12:04


Geef een reactie

