@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

friendvertising

leave a comment »

advertising is niet meer van deze tijd, marketing 2.0 = (o.a) friendvertising

Ik vind het een prachtig woord. Het zegt veel. De tijd is veranderd. Massacommunicatie werkt niet voldoende meer.
Leer je klant kennen, bouw een community.
Zorg ervoor dat het je vrienden worden, dan worden ze vanzelf je ambassadeurs.

(gehoord tijdens de masterclass Master of Marketing 2.0. )

Written by judithellen

21 januari 2011 bij 17:06

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: