@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

onverwachte schoonheid #3

leave a comment »

De Kermis. Ik associeer het met agressiviteit, enge attracties (waar ik vroeger te veel tegen mijn zin in ben geweest) en gokverslaving. Het enige dat ik leuk vind aan de kermis is het snoep. Laatst fietste ik langs de Haagse Hofvijfer en zag opeens de schoonheid van de kermis. De lichtjes reflecterend in het water, de verschillende kleuren, stilte… Prachtig. Als dat geen onverwachte schoonheid is?

lees ook:
onverwachte schoonheid #2
onverwachte schoonheid #1

Written by judithellen

10 mei 2011 bij 07:44

Geplaatst in onverwachte schoonheid

Tagged with ,

Geef een reactie

