@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

reef ridiculously comfortable

leave a comment »

Ik fietste langs een etalage. Reef ridiculously comfortable zag ik staan.  En dat klopt! al jaren heb ik (dezelfde) Reef slippers. Elke keer als de temperatuur ‘slipper waardig’ is word ik blij. Het aandoen van mijn Reef slippers voelt als in fluwelen slofjes stappen.

Reef is een mooi surfmerk dat staat voor kwaliteit en doet wat het zegt. Naast slippers, sexy bikini’s, kleding enz. hebben ze ook nog eens een goede filosofie: reefredemption. Dat staat voor het gebruiken van organisch en recycled materiaal, een fonds om strand en zee te beschermen en tot slot het verminderen van het gebruik van energie en materiaal. Een erg goed uitgangspunt lijkt mij. En geen onprettige bijkomstigheid, naast lekker zitten, zien de slippers er ook nog leuk uit, niet gezondheidsschoenachtig.

Terwijl half Nederland met birkenstocks loopt blijf ik bij mijn geloof. Kijk maar eens goed naar die sandalen, sorry maar ze zijn niet mooi. En voor het comfort hoef je het ook niet te doen, er zijn alternatieven.
(ohh..grappig, het vergelijken van de slogans zegt ook wel iets over de twee merken, Reef: ridiculously comfortable / Birkenstocks: Komfort, auf Schritt und Tritt. Het zelfde uitgangspunt: comfort, een hele andere uitstraling.) 

Written by judithellen

10 mei 2011 bij 21:56

Geplaatst in mode

Tagged with , , ,

Geef een reactie

