@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

paperchase

with 3 comments

 Ik ben gek op note books. Handig, want je raakt geen aantekeningen meer kwijt. Maar het is ook een soort momentopname van de tijd. Ik bewaar altijd mijn boekjes, omdat er soms informatie in staat die handig is om terug te lezen, maar ook omdat het gewoon leuk is om weer eens door te bladeren. Verslagen van gesprekken, gedachtegangen, tekeningen ( het gesprek was dan waarschijnlijk niet erg interessant), ideeën enz.
Vandaag liep ik door de Bijenkorf en ontdekte ik paparchase. Een walhalla! Note books in alle soorten en maten, handgebonden, met leren kaften. Prachtig!

Written by judithellen

12 juli 2011 bij 16:45

Geplaatst in communicatie

Tagged with , , ,

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. ben gek op de moleskine boekjes. ik heb een tekenboekje. handig!

    karin r.

    14 juli 2011 at 11:54

  2. Moleskine, ja daar ben ik ook groot fan van. Heb mooie nieuwe gezien, daar snel een stukje over hier!

    judithellen

    14 juli 2011 at 12:44

  3. […] ook: Paperchase Like this:LikeWees de eerste om post te […]


Geef een reactie

