@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

Note books 2: Moleskine

with one comment

De note books die alle groten der aarde gebruikten zijn ook al jaren lang mijn favoriet. De boekjes (en agenda’s) staan bekend om hun handige indeling, functionaliteit en soberheid. Al een aantal jaren brengt Moleskine special edition note books uit. Maar sinds kort ook boekjes met fleurige prints en passions, dagboeken voor bijvoorbeeld zwangere vrouwen en hondenbezitters. Voor mij is nog altijd favoriet zwart, a5 formaat met zachte kaft, maar misschien toch binnenkort de special edition voor Peanuts 60th Anniversary kopen

Meer Moleskine zie je hier

Lees ook: Paperchase

Written by judithellen

19 augustus 2011 bij 19:12

Geplaatst in communicatie

Tagged with , , ,

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. voor mijn verjaardag kreeg ik geld van m’n ouders. ik heb daar, na lang nadenken, een moleskine van gekocht met zwarte kaft en dik tekenpapier binnenin. daarin droodle ik en maak schetsen. vooral het idee dat ik dit nu al bundel maakt me blij. bovendien zijn het ontzettend fijne boekjes! als deze uit is wil ik een nieuwe! misschien dan met mogelijkheid om quotes en gedachtenspinsels te noteren!

    karin ramaker (@metkcom)

    20 augustus 2011 at 12:08


Geef een reactie

