@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

dutch skies

with 2 comments

Luchten. Ik ben er gek op. Als kind al staarde in naar de wolken die voorbij dreven. Die snelheid waarmee dat ging. Op het strand naar boven kijken en observeren om uit te rekenen hoe lang het nog zou duren voordat de wolk weg ging en de zon weer te voorschijn kwam en of een dagje stand nog wel zin had. Door het zeilen werd het kijken naar boven alleen maar meer.

Ik maak graag foto’s van luchten. En gelukkig zijn er in Nederland zo vaak hele mooie! Daarom elke week hier een foto van een Nederlandse lucht.
Vandaag het uitzicht vanaf mijn werkplek. Het Haagse Spuiplein met op de achtergrond de Nieuwe Kerk en het Filmhuis, Theater aan het Spui.

Written by judithellen

12 december 2011 bij 21:51

Geplaatst in dutch-skies

Tagged with , , ,

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat ik de laatste tijd erg mooi vind: De maan die wolken laat oplichten. Jammer genoeg moet je een veel betere camera hebben dan een mobieltje om daar een goede foto van te maken…😦

    Diepak Kisoensingh

    13 december 2011 at 07:14

    • Ja, dat is ook een goed idee. Dutch Skies by night🙂 Ik heb wel een goede spiegelreflex, ik ga wel een keer proberen.

      judithellen

      13 december 2011 at 10:09


Geef een reactie

