@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

no shopping: Gala

leave a comment »

Heb je je jurk al klaar hangen? Je krijgt straks een uitnodiging voor het Holland Dance Gala op zaterdag 28 januari.
Normaal was dit voor mij reden genoeg om de stad in te gaan. Want het is een gala, de Koningin komt, genoeg reden om te gaan winkelen. Was het niet dat ik net besloten had om tot 1 april geen kleren te kopen. Een beetje een slap aftreksel van de Free Fashion Challenge  (365 dagen zonder shoppen). Gewoon om van de gewoonte van het kopen voor het kopen af te komen.
Mijn collega Tessa, die over een zeer fraaie garderobe beschikt, neemt vandaag een jurkje voor mij mee. En als dat niets is, dan zal ik creatief moeten zijn met mijn eigen kleding. Als je bijna elke week wel wat koopt heb je genoeg in je kast, dus ook dat moet geen probleem zijn. Wordt vervolgd.

Written by judithellen

25 januari 2012 bij 08:34

Geplaatst in no shopping

Tagged with ,

Geef een reactie

