@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

no shopping: gala > update

with one comment

Handig. Een moeder met dezelfde kledingmaat en smaak. Hoewel de jurkjes van mijn collega erg leuk waren kies ik toch voor iets waar ik mij lekker in voel. Een simpel zwart jurkje. Trots dat ik niets gekocht had fietsten ik vandaag met mijn buit naar huis. Ik fietste langs een etalage waar een riem hing. Eentje die zo goed bij die jurk, en bij Holland Dance past. Magenta roze. Ik ben overstag gegaan. Een riem gekocht dus. En nee..dat mocht eigenlijk niet.


















Lees No Shopping: Gala

Written by judithellen

28 januari 2012 bij 17:03

Geplaatst in no shopping

Tagged with , ,

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. kwam je toevallig tegen en je zag er mooi uit! maar oh jee, dat kost je weer een week extra ofzo?😉

    karin r.

    29 januari 2012 at 19:06


Geef een reactie

