@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

no shopping: een maand voorbij

with one comment

Al een maand geen keen kleding gekocht. Ik begin nu al creatiever te worden met mijn huidige garderobe. Want wat heb ik veel kleding. Vooral shirtjes met korte mouwen doen het goed in mijn kast. Een stuk of dertig zijn het er (allemaal draagbaar, want laatst met verhuizen al een schifting gemaakt). Waarom ik daar zo veel van heb weet ik niet, het is niet zo dat het vaak warm is in Nederland.

Ik heb het vooral lastig als ik mooie dingen in de uitverkoop zie. Het stemmetje in mij zegt dat het wel een kans is, zoiets moois, nu zo goedkoop! Maar nu ik uit de winkel loop zonder iets aangeschaft te hebben voel ik me wel heel lekker.
Nog twee maanden geen kleding kopen. Door de extra strafweek (aanschaf riem twee weken geleden) moet ik tot 8 april. Natuurlijk heb ik zin om weer kleren te kopen, maar dan wel iets wat ik echt graag wil, iets moois. En daar heb ik nu in ieder geval genoeg tijd voor om over na te denken.

Lees hier alles over mijn uitdaging: no shopping

Written by judithellen

8 februari 2012 bij 17:12

Geplaatst in no shopping

Tagged with

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Knap hoor! Wat een discipline.. Doe ik je niet na ^^ (ik moet al blij zijn als ik uberhaupt iets kan kopen dat ik mooi vind én met mijn maat haha)

    Rianne

    8 februari 2012 at 18:57


Geef een reactie

