@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

just let it go

with one comment

*
I don’t need to achieve anymore.
Don’t need to be a slave to my to do list.
It can be a place of power instead.
I mark things off it when they are done,
or simply when I am done with them,
and am choosing another path.

*
There is a power to Giving It Up.
~ Goddess Leonie

Dit kwam ik vandaag tegen op het blog van Marjolein. Het sprak mij erg aan. We praten altijd over lijstjes, doelen stellen, dingen willen. Maar het is ook goed om je te realiseren dat het soms beter is om iets niet meer te willen. En hoe moeilijk dan ook (ik ben een.. ik wil het, ik wil het, ik wil het en het zal mij lukken persoon) het los te laten.

Written by judithellen

15 februari 2012 bij 20:12

Geplaatst in 't leven

Tagged with ,

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hij blijft krachtig… de kunst van het loslaten!

    Marjolein van Braam Morris

    15 februari 2012 at 21:24


Geef een reactie

