@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

WRITE ON THURSDAY #WOT 7

with 4 comments

Keuze

Geschreven in het kader van #WOT (WRITE ON THURSDAY)

~~~~~~~~~~~~
Wat kies je?
Ik wil niet.
Je moet.
Wat als ik de verkeerde keuze maak?
Dan kun je niet meer terug.
Ik kan ook niet kiezen. Dat is toch ook een keuze?
Maar dan verandert er niets.
En dat moet wel.
Dus kiezen.
Maak jij de keuze maar voor mij. Het is mijn keuze om niet te kiezen.
Slapjanus.
~~~~~~~~~~~~

Wat is WOT?

De Write On Thursday. #WOT. Iedereen kan meedoen, het is een creatieve schrijfopdracht, vrij om te bepalen hoe je dat wilt doen, zoals het bij bloggen hoort en mag kort, lang, in blog, flog- of vlogvorm. Het gaat erom dat je het woord wat elke donderdag gebruikt gaat worden in z’n meest vrije vorm kan uitleggen. Wat vind je ervan, hoe denk je erover, heeft het een metaforische werking, zijn er vergelijkingen, kun je een anekdote terughalen, laat het je dromen of is het vlak en abstract?

Het woord voor WOT wordt elke donderdag geplaatst op het blog van Karin 
In de reacties op het blog worden de koppelingen van de andere WOT blogstukjes geplaatst.

Lees ook WOT 6: kapstok
Alle WOT's

Written by judithellen

16 februari 2012 bij 22:34

Geplaatst in WOT

Tagged with ,

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. zit hier net een soort van discussie te voeren precies over wat je hierboven beschrijft! briljante #WOT vind ik dit!

    karin r.

    16 februari 2012 at 22:42

  2. Gaaf! Kernachtig! Goede ‘Keuze’!

    ruudketelaar

    16 februari 2012 at 23:19

  3. Herkenbaar! Ik ben veel te slecht in keuzes maken..

    Rianne

    17 februari 2012 at 07:56


Geef een reactie

