@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

no shopping: duurzaam

leave a comment »

Vriendin K. belde me. Ze kwam op tv en wilde eens iets bijzonders aan, of ik misschien wat had. Ik heb genoeg in mijn kast dus kom maar langs. Nadat ik al mijn meest bijzondere items had uitgestald maakte ze een keuze. Een paar dingen om thuis nog eens rustig te passen. Het werd het blauwe jurkje.
Duurzaam winkelen. Omdat het vaak niet nodig is om iets te kopen, omdat je het ook kunt lenen. En ik, ik vond het stiekem wel heel leuk om een beetje stylist te spelen. Mijn jurkje is op nationale televisie geweest, best cool!


 Karin bij koffietijd over haar boek opkrabbelen.

~~~~~~

No Shopping. Lees meer…

Written by judithellen

29 februari 2012 bij 08:55

Geplaatst in no shopping

Tagged with , ,

Geef een reactie

