@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

no shopping: go shopping

with one comment

Het zit erop. Drie maanden ‘No Shopping’. Geen kleren, geen ondergoed, geen panty’s, geen sokken kopen. Toen ik eenmaal de knop had omgezet ging het mij best makkelijk af. Ik weet weer wat ik allemaal al heb en ga beter nadenken over wat ik wil kopen. De komende maanden heb ik genoeg inspiratie opgedaan!

Lees over..No shopping

Written by judithellen

10 april 2012 bij 07:51

Geplaatst in no shopping

Tagged with ,

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.


Geef een reactie

