@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

WRITE ON THURSDAY #WOT 18

with one comment

Nep

Geschreven (gemaakt) in het kader van #WOT (WRITE ON THURSDAY)

~~~~~~~~~~~~

nep = niet leuk.

~~~~~~~~~~~~

Wat is WOT?

De Write On Thursday. #WOT. Iedereen kan meedoen, het is een creatieve schrijfopdracht, vrij om te bepalen hoe je dat wilt doen, zoals het bij bloggen hoort en mag kort, lang, in blog, flog- of vlogvorm. Het gaat erom dat je het woord wat elke donderdag gebruikt gaat worden in z’n meest vrije vorm kan uitleggen. Wat vind je ervan, hoe denk je erover, heeft het een metaforische werking, zijn er vergelijkingen, kun je een anekdote terughalen, laat het je dromen of is het vlak en abstract?

Het woord voor WOT wordt elke donderdag geplaatst op het blog van Karin
In de reacties op het blog worden de koppelingen van de andere WOT blogstukjes geplaatst.

Alle WOT's

Written by judithellen

3 mei 2012 bij 22:15

Geplaatst in WOT

Tagged with , , , ,

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nep mag dan misschien niet leuk zijn, maar soms erg noodzakelijk. In materiële zin, bijvoorbeeld nepbont, dat te allen tijde beter is dan die jas van dierenhuid. Maar ook in de omgang met anderen. Ik kan me niet voorstellen dat ik in sommige situaties TE ALLEN TIJDE echte antwoorden op vragen zou geven. ‘Hoe gaat het met je?’ is een vraag, die ik misschien aan 10 mensen in mijn leven echt beantwoord, de meeste anderen krijgen een nepantwoord. Het is maar een klein voorbeeld, want ik doe dagelijks ‘nep’. Omdat het zonder geen leven is… En jij? Ben jij altijd 100% echt? Of soms ook nep, niet van echt te onderscheiden? Of gewoon nep, zo af en toe? Ik wel, hoor.

    ruudketelaar

    4 mei 2012 at 08:30


Geef een reactie

