@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

een bloemetje van Eneco

with one comment

Een tijdje terug werd ik gebeld door Eneco. Ze vroegen of alles naar wens was, of de jaarafrekening tegen viel. Over het algemeen ben ik heel tevreden zei ik. Behalve een paar maanden geleden toen, in een maand, twee maandbedragen en de eindafrekening werd afgeschreven. Ik vertelde dit aan de dame aan de telefoon. We sloten af met prettige middag en ik ging verder met stofzuigen.

Een paar dagen later lag er een envelop in de bus. Eneco is bezig met de ‘persoonlijke aandacht aanpak’. En om eerlijk te zijn verscheen er toch een grote glimlach toen ik de envelop open deed en ik een nationale bloemenbon met een handgeschreven kaartje met excuses vond.

Written by judithellen

23 juni 2012 bij 09:23

Geplaatst in 't leven

Tagged with , ,

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. mooie service!


Geef een reactie

