@judithellen

uitspraken, keuzes, inspiratie, waarom, drukwerk, theater, thuis, den haag

verlaat compliment

with one comment

Laatst zat ik aan je te denken, dat kwam eigenlijk omdat mijn dochter sinds kort naar school gaat en ik mee maak hoe ze vriendinnetjes maakt en ik vroeg haar wie ze eigenlijk het liefst vond. Ik moest toen denken aan jou, grappig he, zie het maar als verlaat compliment!

~~~

20 jaar niet gezien. 5 jaar niet gesproken en dan opeens bovenstaande in mijn mailbox.
Een verlaat compliment dat ik niet snel zal vergeten van mijn vroegere beste vriendinnetje.

Written by judithellen

19 juli 2012 bij 11:58

Geplaatst in 't leven

Tagged with ,

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. koesteren als een cadeautje. op misschien het juiste moment.


Geef een reactie

